Avaleht Hingele Hingamisharjutus, mis aitab vabaneda automaatsetest mõtetest ja emotsionaalsetest reageerimistest
Hingamisharjutus, mis aitab vabaneda automaatsetest mõtetest ja emotsionaalsetest reageerimistest

Hingamisharjutus, mis aitab vabaneda automaatsetest mõtetest ja emotsionaalsetest reageerimistest

Tasakaalukeskuse hingamisterapeut Monika Palm annab nõu, kuidas vabaneda automaatsetest mõtetest ja emotsionaalsetest reaktsioonidest, kasutades hingamist. “Kui sina oled üks nendest, kes sageli käivitub ja tugevalt emotsionaalselt reageerib teiste inimeste ütluste peale, siis võib see harjutus sulle kasulik olla,” ütleb ta.

Harjutus

Kõige lihtsam, mida automaatsete mõtete ja emotsionaalsete reageerimiste puhul saad teha, on järgida oma hingamist.

  • Hinga nina kaudu.
  • Kui sa hingad, siis teadvusta täielikult oma sissehingamist.
  • Kui sa hingad välja, siis teadvusta täielikult, et sa hingad välja.
  • Too oma fookus sellele, mis sinu sees toimub. Kaasa arvatud kõikidele tunnetele, mis üles tõusevad.
  • Hinga nii kaua, kuni need lahustuvad.

See harjutus aitab vabaneda automaatsetest mõtetest ja emotsionaalsetest reageeringutest. See aitab igapäevases elus olla rohkem käesolevas hetkes ja olla suuremas selguses. See võib abiks olla, kui ülekeevad emotsioonid teatud inimeste või olukordadega on endasse haaranud ja mõtted sellest ei taha kuidagi ära minna. See on lihtne ja kasulik praktika igaühele, mida võib teha igapäevaselt, ükskõik kui sageli.