1. Avaleht
  2. GoodNews TV
  3. VIDEO I Heaolutreener Kristi Jõeorg: selleks, et igapäevaelus suuremat rahulolu tunda, tuleb teha seda, mida vajad
VIDEO I Heaolutreener Kristi Jõeorg: selleks, et igapäevaelus suuremat rahulolu tunda, tuleb teha seda, mida vajad

VIDEO I Heaolutreener Kristi Jõeorg: selleks, et igapäevaelus suuremat rahulolu tunda, tuleb teha seda, mida vajad

Meie elukogemused kujundavad meie uskumused, mõtteviisi ning aitavad meid elus edasi. Ühel hetkel võib aga juhtuda, et meie tänaste soovide ja tulemuste teekonnal hakkavad need meid hoopis takistama. Selleks, et saada uusi tulemusi, on meil vaja ennast ümber treenida. Heaolu treening aitabki meil endaga uusi ühendusi hoida ja luua.

Heaolu treening aitab meil endaga uusi ühendusi hoida ja luua.

Kuidas suurendada igapäevast heaolu?

Heaolu treener ja koolitaja Kristi Jõeorg nendib, et heaolu treening ongi see, et hakkame tegema rohkem seda, mida vajame, et igapäevaelus tunda suuremat rahulolu. Ta soovitab kujutada ette, et oled justkui jõusaalis ja pead musklit treenima. Heaolu treening on täpselt samasugune tegevus – sa käid ühe tiiru jõusaalis ära, teed varasemast midagi teistmoodi, aga sul ei tule ühest korrast kohe sixpack`i ette või musklid ei kasva.

Kristi Jõeorg. Foto: GoodNews, Karen Härms

„Kui sa aga hakkad kodus väljendama järjepidevalt seda, mida sina tunned, mõtled ja vajad, siis on see hoopis midagi muud sinu jaoks. Tunned, et pead hakkama harjutama metsas jalutamist sellepärast, et oled sellele ammu mõelnud, aga ei leia aega selle jaoks, et minna metsa jalutama, kuigi sulle see väga meeldiks. Või ei ole üldse leidnud aega selle jaoks, et minna trenni… Tegelikult mis võib veel olla väga suur heaolu kärpija, on see, et tööalaselt on olnud nii kiire, et ei ole oma laste jaoks aega leidnud,“ räägib ta selle kohta, millised asjad ja tegevused vähendavad meie heaolu tunnet.

Kristi Jõeorg. Foto: GoodNews, Karen Härms

Mida saaksid ise teha, et sinus saaks rahulolu kasvada?

Kristi sõnab, et kui jõudis ise taipamisele, et tema sees pole heaolu tunnet, siis sai ta aru, et on jätnud enda vajadused ja ootused ehk selle, mida ta tegelikult teha tahaks ja kuidas teha tahaks, kõrvale. Ta oli ära unustanud iseenda ja iseenda heaolu. „Hakkasin märkama seda sellises konkreetses ajahetkes… Kui tundsin, et minus kerkib esile rahulolematus, siis mõtlesin, mida saaksin teha või öelda, et minus saaks taas rahulolu kasvada.“

3 kõlama jäänud mõtet Kristi Jõeorult:

  • Heaolu treening ongi see, et hakkame tegema rohkem seda, mida vajame, et igapäevaelus tunda suuremat rahulolu.
  • Väga suur heaolu kärpija on see, et tööalaselt on olnud nii kiire, et ei ole oma laste jaoks aega leidnud.
  • Kui tunned, et sinus kerkib esile rahulolematus, siis mõtle, mida saaksid teha või öelda, et sinus saaks taas rahulolu kasvada.
Head Uudised GoodNews