Avaleht Hingele MEELTE JA KEHA JUHTIMINE I Esimene samm on õppida teadlikult stressi majandama ning hakata tähele panema oma igapäeva heaolu
MEELTE JA KEHA JUHTIMINE I Esimene samm on õppida teadlikult stressi majandama ning hakata tähele panema oma igapäeva heaolu

MEELTE JA KEHA JUHTIMINE I Esimene samm on õppida teadlikult stressi majandama ning hakata tähele panema oma igapäeva heaolu

Võttes hästi kokku neuroteadlase Dr. Joe Dispenza ja geenibioloogi Dr. Bruce Liptoni teadmised, siis õppides juhtima oma aju aktiivsust, keha ja vaimu seisundeid ning õppides tasakaalustama, vallandame selliseid hormoone, mis viivad meie rakkude, immuunsuse, füüsilise maailma tajumise, loomingulise potentsiaali ja keha opereerimise järgmisele tasemele. Joe Dispenza nimetab seda bioloogiliseks uuendamiseks läbi meelelise treenimise ja keha stimuleerimise.

Keha ja meele juhtimine 

Esimene samm on õppida teadlikult stressi majandama ning hakata tähele panema oma igapäeva heaolu, analüüsides, mis tekitab raskusi ja siis tegeleda sinna jõudmiseni iseendaga, kus tekib situatsioonidele lahenduste otsimise seisund aga ka teatud momentide aktsepteerimine sellisena nagu nad on. Olukordade osas, mis on meie kontrolli alt väljas. Viimane samm enesearengus, mis vabastab kõigi mineviku ahelikest on tänulikkuseni jõudmine. Tänulikkus, et oled jõudnud nii kaugele elus rikastunud teadmiste, tarkuste, oskuste ja karastumisega. Teine asi on seejuures ka aru saamine miks vastav elusituatsioon vajalik oli, mida ta juurde andis või kinkis. Selline tänulikkus toob inimese olevikku, et luua kõike uut oma elus peale ning luua sellist reaalsust nagu inimene soovib, sest kõik uued teed on valla. On muidugist omaette teekond, et oma elumuredest nii kaugele tasemele jõuda ning varem või hiljem hakata märkama milleks oli vastav situatsioon vajalik. Neuroteadlase Joe sõnul vallandab tänulikkus näiteks oksütotsiini hormooni, mis loob rohkem armastavat ja ühtsuslikku rahu tunnet terve maailma osas. Süda harmoniseerub ja sellega seonduv harknääre tugevdab immuunsust ning kaob ka stress. Miks mitte harjutada, siis tänulikkust igapäevaselt, et keha hakkaks selle tunde rohkem omaks võtma ja kujundama harjumuslikku elustiili sellest. Veel parem ka andestamise kunsti harjutada nii iseendale kui ka teistele.

Keha uuendamine läbi käbinäärme 

Südame harmoniseerimisele lisaks, et jõuda bioloogilisele uuenemiseni on stimuleerida ning hoida ajus olevat käbinääret toksiinide vabana. Viimase jaoks on keha puhastavad toiduained nagu spirulina, koriander, petersell, orgaanilised aluselised puuviljad ja juurviljad, boori sisaldavad toidud ja muud. Kuna käbinääre on piesoelektriline, siis teda stimuleerides suureneb tohutu hulk energiat elektriliselt kehas, mis tasakaalustab ajupoolkerasid, suurendab teadlikkuse ja keha tunnetuslikku ehk intuitiivset külge, loovaid mõtteid, fookust ning teeb unehormoonile kui melatoniinile uuenduse. Siis vallandub kaks antioksüdanti, mis on vananemise, põletikkude, vähi ja halbade mikroobide vastase toimega. Kui pidevalt stimuleerida käbinääret, hakkab ta ka rohkem informatsiooni töötlema ning vallandama neid jooksvate piltide kujul mõistuse sisemisel ekraanil, mida kogeme eriti siis kui silmad kinni paneme. Inimesed kirjeldavad pärast lõõgastumist eriti värvikirevaid sisemisi rännakuid, mille tõttu on nad näinud ja paremini aru saanud oma mineviku hetkedest, siis näinud tuleviku visioone, mida uut põnevat elus edaspidi luua, milliseid probleeme kuidas lahendada ning viimasena on kogetud maaväliseid kogemusi, mida on raske kirjeldada. Kes hõljub ajas ja ruumis ringi, kes näeb kui vaatlejana erinevaid seletamatuid reaalsusetasandeid jne.

Tegevused keha uuendamiseks 

Metoodikad, mis toetavad keha biokeemilise uuenemiseni jõudmist on sügavate hingamiste tehnikad oma keha sensatsioonide juhtimistega ja stressi vabastamisega, mis on eriti võimsad käbinäärme ja südame jaoks, järjepidev mediteerimine, heliteraapiliste helide ning rütmide kuulamised, enesesisendused tunde tasandil, mis aitavad sisemist rahu luua, tänulikkuse tundmine, keha liigutamine kas aeglase meditatiivse tantsu või võimlemise läbi, rabades pikad jalutuskäigud lõõgastunud seisundis, kõik seesugune, mis aitab aju ja südant rahutust seisundist tasakaalu viia ning lülitada ellujäämise režiim ning analüütiline mehhanism ajus välja. Visualiseerimine silmad kinni ükskõik millest samuti tugevdab käbinääret ja sellega kaasnevat tunnetust oma keha heaolust ning ümbritsevast keskkonnast. Mulle meeldib aegajalt meeleseisundi treenimine, kus ma rahustan mõistuse maha ja järjepidevalt keskendun tühjale pildile silmad kinni. Ma tunnen, kuidas see mind rohkem laeb ja toob sügavat kontakti iseendaga. Teaduse uuringus on selgunud, et 2/3 inimestest on tänu teraapilise muusika või helide kuulamise toele mediteerimisega saanud suuremat pinge vabastust kui ainuüksi vaikuses mediteerimisega. Kõik on veel selles kinni ka, kuidas me oma mõistust ja meeleseisundeid oskame vabaks lasta läbi elu usaldamise ja jaatamise, siis läbi omaks võtmise sellisena nagu ta on ning enda fookuse toomise praegusesse hetke, kus ohtu pole. Nii vallanduvad keha ja vaimu ülendavad hormoonid, mis niisama igapäeva elu elades autopiloodil ilma iseenda juhtimiseta ja vaimsete tööriistadetta nõnda ei eritu. Tervendaja ja psühholoog Heino Mart Laisk ütles väga ilusti sel postitusel, et lõviosa elulistest kannatustest ongi tihtipeale üks südame ja mõistuse vaheline konflikt, mida projekteeritakse välisilma. Meil on aga võimalik võtta ohjad kätte ja nii füüsiliste kui ka vaimsete töövahenditega taastada südame ja aju vaheline koherentsus ehk tasakaalukas rütm.

Dr. Joe Dispenzale oma tagasisidet andnud järgijad on jaganud väga inspireerivaid lugusid, kuidas nad on tervenenud oma keha ja vaimu juhtimise läbi lausa vähist, neuroloogilistest probleemidest nagu ärevushäired, vabanenud põletikkudest ja selja, põlve, peavaludest ning paljudest immuunsusega seonduvatest tervisehädadest.

Indrek Himma

Vaikusliku meditatsiooni ja teraapilise muusikaga meditatsiooni erinevusest saab lugeda SIIT!

DMT, Pineal Gland & The Piezoelectric Effect | Dr Joe Dispenza

LEAVE YOUR COMMENT

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga