Avaleht Hingele HINGAMISHARJUTUS, mis aitab enesest rohkem hoolida
HINGAMISHARJUTUS, mis aitab enesest rohkem hoolida

HINGAMISHARJUTUS, mis aitab enesest rohkem hoolida

Tasakaalukeskuse hingamisterapeut Monika Palm sõnab, et iseendast hoolimine on osa sellest, et lubada endal teha asju, mis sulle tõesti meeldib. Ja osata ka vajadusel teistele ei öelda.

Kuidas endast hoolimist veelgi enam suurendada? Monika Palm soovitab teadliku hingamise harjutust, mis regulaarsel tegelemisel aitab enesest hoolimist suurendada ja aitab luua terviklikkuse ning ühtekuuluvuse tunnet.

Hingamisharjutus

  • Leia endale aeg omaette olemiseks. Pane selga lühikeste varrukatega särk või tõmba varrukad ülespoole, et käsivarred paljad oleksid.
  • Istu ja sule oma silmad.Vii tähelepanu hingamisele ja märka, kuidas sa end oma kehas tunned.
  • Nüüd jätka hingamist ühendatult ehk ilma pausideta. Nii, et hingamine on pehme ja voolav.
  • Jätka hingamist ja haara nüüd ühe käe sõrmedega kinni teise käe käsivarrest. Pigista õrnalt ja samas ole täiesti kohal hetkes ja märka, millised aistingud käsivarres ja kehas esile kerkivad. Hinga nii edasi 90 sekundit ja vaheta siis käsi.
  • Ja hinga veel 90 sekundit.
  • Vii nüüd uuesti tähelepanu oma hingamisele, ava silmad ja saa teadlikuks enda ümber olevast. Kuidas sa end tunned? Aktsepteeri oma kogemust, ükskõik milline see oli.