
Oktoobris alustab uus psühhotehnikute õppegrupp, mille fookuses on inimese sisemaailma juhtimine
Oktoobris avaneb võimalus liituda Integratiivsete Psühhotehnoloogiate Kooli uue õppegrupiga, mida veab psühhotehnoloogiate valdkonna koolitaja ja mentor Maria Baydar. Oodatud on kõik, kes tunned kutset mõista inimest sügavamalt, toetada sisemisi muutusi ja õppida praktilist psühholoogiat.
Teekond iseenda tundmaõppimiseni ja toetamiseni
Elame maailmas, kus ratsionaalne ja tunnetuslik teevad järjest enam koostööd – kahe maailma tugevused kohtuvad ja saavad luua uue tervikliku tasandi. Integratiivsete Psühhotehnoloogiate Koolis saab süsteemse väljaõppe, mis ühendab teaduspõhised teadmised, enesejuhtimise tööriistad ja sisemiste protsesside integreeriva käsitluse. See on teekond iseenda tundmaõppimisest teiste toetamise meisterlikkuseni.
Elus on kõige olulisem samm vastutuse võtmine
Kooli asutaja ja reflektiiv-integratiivse metoodika looja Maria Baydar on coach, koolitaja ja motivatsioonikõneleja, kelle kirg on aidata inimestel avastada ja rakendada oma tõelist potentsiaali. “Elus on kõige olulisem samm vastutuse võtmine. Kui sa teadlikult ei loo oma elu, siis keegi teine teeb seda sinu eest – ühiskond, vanad uskumused, mineviku haavad. Aga meil kõigil on valik. Kas jätkata vanamoodi või võtta vastutus ja muuta oma elu teadlikult,” ütleb Maria, kes on töötanud enesearengu ja vaimse heaolu valdkonnas üle kümne aasta, juhendanud tuhandeid inimesi ning loonud Baydari polüteraapia – praktilise eneseregulatsiooni tehnika, mis aitab teadlikumalt ja tasakaalukamalt elada.
Elus on kõige olulisem samm vastutuse võtmine. Kui sa teadlikult ei loo oma elu, siis keegi teine teeb seda sinu eest – ühiskond, vanad uskumused, mineviku haavad.
Praktilised tehnikad
Kursusel õpivad tulevased psühhotehnikud pakkuma emotsionaalset ja psühholoogilist praktilist abi reflektiiv-integratiivse (RI) metoodika abi. RI on täiendmeditsiini valdkonda kuuluv terviklik praktilise psühholoogia meetod, mille eesmärk on inimese sisemaailma korrastamine, pakkudes emotsionaalse ja psühholoogilise heaolu saavutamiseks vajalikke praktilisi tehnikaid.
RI harjutuste väljatöötamisel on tuginetud Jungi, Lazaruse, Assagioli, Bandura, Leary, Batsoni jt teadlaste teooriatele ja uurimustöödele. RI metoodika on üles ehitatud praktilistele ja lihtsatele, kuid väga toimivatele võtetele, kus abivajaja saab väljakutsete keskel enda sisemaailma keerukused lahti harutada. Mis kõige tähtsam – RI metoodika on PRAKTILINE töö iseendaga.
Loogiliselt järjestatud, kuid personaalselt kohandatud praktilised harjutused loovad selguse ja enesekindluse, mille tulemusena leitakse lahendused, vastused, ja võimekus muutuseid rakendada.
Reflektiiv-integratiivse metoodika õppekava ühendab online-õppe praktilise ja kogemusõppega, kuna psühhotehniku eriala eeldab tugvat kogemuslikku baasi enne inimestega tööle asumist. Teoorialoenguid on võimalik läbida online õppeplatvormi kaudu, praktilised tunnid toimuvad kohapeal Tallinnas või Tartus.
- Avaldusi kooli saab esitada kuni 25. augustini Psyhhotehnoloogia.ee.