1. Avaleht
  2. Hingele
  3. KRISTI LUGEMISSOOVITUSED I Mis on eduka veebikoolitusäri alustalad?
KRISTI LUGEMISSOOVITUSED I Mis on eduka veebikoolitusäri alustalad?

KRISTI LUGEMISSOOVITUSED I Mis on eduka veebikoolitusäri alustalad?

GoodNewsi IT-spetsialist Kristi Zirk jagab oma lugemissoovitusi Lugemine on lahe kogukonnas. Tema 24. raamatusoovitus on Sagas Publicationsi raamat „Eduka veebikoolitusäri alustalad“, mille on kirjutanud Sigrit Säga.

Sul on veebikursuse idee? Sul on juba väga hea veebikoolitus, aga info sellest ei levi nii nagu peaks? Kas selle turundusstrateegiasse on ikka kasv sisse kirjutatud? Veebikursus kui passiivse tulu allikas on maailmas üha suuremat populaarsust kasvatamas ning tasapisi kanda kinnitamas ka Eestis.

HÄID MÕTTEID RAAMATUST:

  • Sinu autentne ja ebatäiuslik olek on palju atraktiivsem kui kellegi teise lahja koopiana esinemine.
  • Inimestel on tihtipeale suurem austus nende vastu, kes tunnistavad oma käitumises vigu, eeldusel, et nad võtavad kasutusele abinõud nende vigade kõrvaldamiseks.
  • Hea juht hoiab kogu aeg õppimisele avatud suhtumist, ükskõik kui palju ta enda arvates teab.
  • Kui sead esikohale teiste huvid, ei pruugi kõik tegevused sulle just lühikese aja jooksul kasumlikud olla, aga pikaajaliselt toovad nad tagasi kordades rohkem kasu..
  • Edukat ettevõtjat eristab edutust aga see, et ta on leidnud endale motivatsiooniallika, mis kestab.
  • Inimesed ei hooli, kui palju sa tead, kuni nad ei tea, kui palju sa neist hoolid.
  • Mida rohkem kasulikku väärtust sa annad, seda rohkem tahavad inimesed püsida sinu kõrval ning ka sulle uusi häid võimalusi pakkuda.
  • Sa jõuad tulemuseni palju kiiremini, kui keskendud ühele asjale korraga.
  • Kui oled ühes valdkonnas – ühes mikronišis – enda positsiooni kindlustanud ning oma nimele või brändile piisavalt tuntust kogunud, siis hakka laienema.
  • Kui see on kõigile, siis pole see mitte kellelegi.
  • 90% edust jääb saavutamata selle tõttu, et antakse liiga vara alla ja otsitakse esimese ebaedu korral väljapääsu.
  • Inimesed ostavad seda, mida nad vajavad, kui nad teavad, et see aitab neil saavutada selle, mida nad tahavad.
  • Ka tasuta asjade puhul on inimeste jaoks peamine küsimus, kas see on nende aega väärt.
  • Usaldus tekib siis, kui sa päriselt näitad, et nende edu ja olukord lähevad sulle korda ja sa mõistad neid.
  • Sa tahad, et sinu klientideks saaksid just ainult need inimesed, kes austavad ja imetlevad seda inimest, kes sa tõeliselt oled.
  • Väärtus sõltub alati inimesest, mitte tootest. See tähendab, et sinu pakkumine on täpselt nii väärtuslik, kui väärtuslik see on kliendi silmis.
  • Sa ei pea olema ekspert, et luua kasulikku väärtust.
  • Ainuke tõeline ja kordumatu lisandväärtus oled SINA.
  • Sa ei saa kunagi olla teisi imiteerides parem kui originaal. Aga sa saad olla kõige parem SINA.
Head Uudised GoodNews