Avaleht Inspireeriv HARJUMUSTE CHALLENGE I 10-nädalane väljakutse oma harjumuste muutmiseks
HARJUMUSTE CHALLENGE I 10-nädalane väljakutse oma harjumuste muutmiseks

HARJUMUSTE CHALLENGE I 10-nädalane väljakutse oma harjumuste muutmiseks

Enesearengule pühendunud ettevõtja, muusik ning motivatsiooni ja külalislahkuse eest kõneleja Rain Tunger jagas oma Facebookis üleskutset.  “Oma imelisest elukaaslasest inspireerituna, alustan homsest oma pere ja restoranide meeskondadega 10-nädalast “HARJUMUSTE CHALLENGE”-it ja tekkis mõte, et teen selle üleskutse avatuks ka kõikidele oma sõpradele, kes soovivad juurutada enda ellu elukvaliteeti tõstvaid lihtsaid harjumusi. Paljud juba teevad neid iseenesest, kuid need, kes veel oma teekonnal nii kaugele jõudnud pole (sh ka mina), siis siin on imeline võimalus üheskoos alustada, üksteist selles innustada ning toetada,” kutsub ta kõiki üles.

Milles võistlus seisneb?

Võistlus seisneb selles, et 5 päeva nädalas keskendud 6+1-le ette antud harjumusele ja iga harjumus annab iga päev 1 punkti. Iga päev on sul võimalik saada maksimaalselt 6 punkti, terve nädala peale kokku 30+2 punkti. Ise valid, mis päevadel ja mis ajal sa neid harjumusi teed. Peamine, et vähemalt 5 päeva nädalas oleks need tehtud (võid muidugi ka kõik 7 neid teha, aga meil võistlusesse kirja lähevad 5).

Muidugi võid teha kõiki harjumusi rohkem ja lisaks ka enda soovitud harjumusi lisaks.

Challenge algab 22.03 ja lõppeb 31.05, ehk kokku 10 nädalat.

Harjumused on järgmised:

1. Äratus hiljemalt 7:59

Ära maga päeva maha, väljas on juba kell 6:00 hommikul valge. Sellega hoiad ennast värskena ja kui tööga alustame on sul hea baas olemas.

2. Vähemalt 3 km õues jooks/jalutus. Alati võib rohkem.

Ise valid, kas jooksed või jalutad. Nii hoiad enda füüsilist ja vaimsest tervist korras. Terviseamet soovitab iga päev vähemalt 30 minutit õues veeta. Nõnda saame parimal viisil end tervena hoida.

3. Vähemalt 2 minutit planku

Sellega hoiad enda lihaseid toonuses. Kui 2 min järjest ei jõua, siis tee seda mitmes jaos.

4. Vähemalt 10 lehte raamatu lugemist

Sellega hoiame enda pea värskena ning täidetuna uute inspireerivate ideedega.

5. Pane kirja või jaga suuliselt vähemalt 3 asja, mille eest oled tänulik.

Kui soovid, lisa ka mida tegid, nägid, kogesid, õppisid täna esimest korda ja tunnusta ennast selles.
Nii keskendume teadlikult positiivsele ning hoiame enda tähelepanus neid asju, mis on hästi.

6. Vähemalt 5 minutit meditatsiooni (tähelepanu suunamise harjutus).

See on miinimum nendele, kelle jaoks on mediteerimine uus. Sellega treenime enda tähelepanu ning fookust. Üks lihtsamaid viise on panna telefonil lihtsalt timer käima ja lugeda mõttes sisse hingates 4-ni ja välja hingates 6-ni.See on hea viis enda keha ja meelt rahustada ning tulla rohkem praegusesse hetke. Või võid teha ka Wim Hofi hingamist 3-4 ringi või väga hea on ka Tony Robbinsi priming (sellega saad mitu kärbest ühe hoobiga, tänulikkuse meditatsiooni, lisaks veel visualiseerimise ja palju hapnikku enda keresse). Muidugi võid valida ka midagi muud, WakingUp või Headspace appi. Oluline, et miinimum 5 minutit päevas seda teeksid.

7. BOONUS – 1 päev nädalas internetivaba päev (ei mingit Google’it, e-maile, sotsiaalmeediat, Netflixi jne).

Selle eest saab 2 boonuspunki nädalas. Ongi kõik, ei midagi keerulist!

Auhind?

Muidugi au ja kuulsus! Ja see, et oled endale juurutanud head harjumused, mis aitavad sul igapäevaselt elus paremini fookust hoida ja tööl parimaid tulemusi teha. Osalustasust saab esimene koht endale 50%, teine koht 30% ja kolmas koht 20%. Lisaks panustab Rain omalt poolt veel juurde. Esimene koht saab 100 eurose restorani Rataskaevu kinkekaardi, teisele kohale 50 eurose ja kolmas koht 25 eurose kinkekaardi (et siis kui restod uuesti lahti, tähistada).

“Nüüd pane silmad kinni ja kujuta ette, kuidas sa ennast 2,5 kuu möödudes tunned, kui oled kõiki neid harjumisi hoidnud?” soovitab Rain.

Rohkem infot leiab Facebookist!