Ettevõtjale! Unistad majanduslikust sõltumatusest? Pühenduda teiste teenimisele!
Sinu saavutused maises elus on otseselt seotud sinu teenetega teiste inimeste ees. Kõik miljonärid on klientide teenimise osas kergelt hullumeelsed. Nad otsivad pidevalt uusi ja paremaid võimalusi, et teenindada kliente teistest paremini, kirjutab Brian Tracy oma raamatus “Omal jõul miljonäriks”. Mida teed sina, et teisi paremini teenida?
Nõuanded ettevõtjale
Kui oled ettevõtja, küsi endalt: mida mu kliendid tegelikult vajavad? Mis on minu klientide jaoks väärtuslik? Mida ma suudan oma klientidele teistest paremini pakkuda? Miks mu kliendid ostavad praegu teiste käest ja mida saaksin neile pakkuda, et nad ostaks minu käest?
Sinu elu saavutused sõltuvad otseselt sellest, mida sa teed lisaks sellele, mida sinult nagunii oodatakse
Püüa alati teha pisut rohkem sellest, mille eest sulle makstakse. Otsi alati võimalusi, kuidas oma kliendile rohkem kui poolele teele vastu tulla. Pea meeles, poolest teest alates enam liiklusummikuid pole. Kliendid on need inimesed, kellest sõltub sinu töö edukus. See tähendab, et kliendid pole mitte üksnes su toote või teenuse ostjad, vaid ka ülemus ja töökaaslased. Sinu kliendid on ühtlasi ka inimesed, kelle edu või rahuldus sõltub sinu tegevusest.
Küsimus, mida iga päev küsida: kuidas saaksin täna oma kliente paremini teenida?
Leia võimalus, kuidas anda lisaväärtust oma tööle ning pakkuda lisaväärtust inimestele, kes sinust igapäevaselt sõltuvad. Pisiparandused klientide teenindamisel võivad olla sinu finantsedu peamisteks põhjusteks. Otsi väsimatult uusi võimalusi oma klientide paremaks teenindamiseks.
Rohkem kui eales varem hindavad tänapäeva kliendid kiirust. Kui kunde midagi küsib, peaksid vastama: “Jah, kohe!” Need on kauneimad sõnad, mida kliendile öelda saab.
HARJUTUS
Selgita välja olulisemad kliendid nii oma firmas kui väljaspool. Kes on need inimesed, kellest sa kõige enam sõltud? Kes on need inimesed, kes sinust kõige enam sõltuvad? Mida saaksid teha juba täna, et nende eest paremini hoolitseda?