Avaleht Inspireeriv Irene Kaljuste mõtteteri: Rännaku ajal oleme paremini kontaktis emotsioonidega
Irene Kaljuste mõtteteri: Rännaku ajal oleme paremini kontaktis emotsioonidega

Irene Kaljuste mõtteteri: Rännaku ajal oleme paremini kontaktis emotsioonidega

Irene Kaljuste käis saates „Puuduta mind” rääkimas sellest, miks ta korraldab mais Tallinnas Brandon Baysi seminari.

Kui Baysil avastati kasvaja, otsustas ta seda ravida eneseusu ja rakumälu mõjutamise toel meditsiinilise sekkumiseta. Kogemusest kirjutas Bays eneseabiraamatu „Rännak“ (1999), mis osutus edukaks üle maailma.

Irene mõtteteri saatest:

  • Rännak on minu jaoks meetod, mis aitab avada jõureserve, milles on vajalik tarkus ja tervenemisjõud, et muuta seda, mis ei toimi ja mida elus tegelikult muuta tahad.
  • Luues otseühenduse alateadvuse peidetud programmidega, jõuame probleemide algpõhjusteni ja tervendame need keha teadvustasandil, et teha ruumi uuele, vitaalsele eluenergiale.
  • Rännakut tehes me istume ja tunneme oma emotsioone eelkõige seetõttu, et siis me oleme paremini kontaktis oma kehaga ja nende emotsioonidega, mis meie sees on.
  • Kui sa lahendad enda jaoks ära mingisugused hästi olulised punktid oma elus ja nii keha kui ka meel lubavad minna nendesse kohtadesse ja need ära lahendada, siis lahenevad ka erinevad väiksed asjad, mis on selle kõigega algselt seotud.
  • Emotsioonikihtidest läbi minemine on üks Rännaku keskne osa, mis aitab sul jõuda sellisesse kohta, kus sa saad vaadata enda elule, oma kannatustele, probleemidele hoopis teistsuguse, värske pilguga, ilma draamata, ilma mõistuse loodud hirmude ja lugudeta.
  • Tihti on inimestega nii, et see kaitsekest, mida me endale ümber ehitame, sellest läbi murdmine võtab üksjagu aega, et selline ehe ja vaba, endaga rahulolev inimene saaks välja tulla kesta alt.
  • Selleks, et sa jõuaksid kõikehõlmava rahu- ja armastusetundeni, on sul vaja läbi kogeda kõike seda, mis seal ees on, kõike, mis seda katab, mida sa oled sinna kogunud, ka halba.
  • Väärarusaam Rännakust on see, et sa otsid kuskilt välja mingisuguse sündmuse, mis sinuga juhtus, mis su meel arvab, mis sinuga juhtus. See on hoopis see, et sa tuled kohale, siia, kus sul mingi emotsioon pulbitseb. Siis sa tuvastad, mis emotsioon see on ja tihti selle tunde all on mingi sügavam emotsioon ja võib juhtuda, et selle emotsiooni all on mälestus. Sa mitte ei otsi seda, vaid õpid sellest vabanema.

VAATA SAATE KORDUST!

 

Kommentaarid