1. Avaleht
  2. Hingele
  3. GoodNews soovitab! Ilmus uus elustiili ajakirja Hingele pai
GoodNews soovitab! Ilmus uus elustiili ajakirja Hingele pai

GoodNews soovitab! Ilmus uus elustiili ajakirja Hingele pai

Hingele PaiAlanud nädalal jõuab poelettidele ja tellijateni uus reklaamivaba teadliku elustiili ajakiri Hingele Pai, mille idee ja teostuse taga on mitmete raamatute autor Merit Raju ning fotograaf Marju Randmer-Nellis. Merit Raju sõnul on Hingele Pai idee sündinud igatsusest millegi järele, mis väärtustaks loomulikkust, lihtsust ja jätkusuutlikke elamise viise.

Ajakirja esmanumber oli ka “Hooandja” projekt, kus koguti toetust trükikuludele. Toetus oli üle ootuste suur, üle 6500 euro 219 inimeselt. Facebookis on Hingele Pai ajakirjal juba üle 2600 jälgija, kes aktiivselt oma poolehoidu avaldavad, samuti kogub populaarsust Instagrami leht. “Ettetellimisi on palju, nii et oleme teadlikud, et ootused on kõrgel. Praegu on meie jaoks selline niiöelda hüppamise koht, kus siis varsti on näha, kas ja kuidas meid püütakse,” arvab Merit.

Merit Raju & Marju Randmer-Nellis
Ajakirja idee ja teostuse taga on mitmete raamatute autor Merit Raju ning fotograaf Marju Randmer-Nellis.

Hingele Pai teemadeks on meelerahu, tervis, ilu, kodu, suhted, lapsed, loodus, eneseteostus. Ajakiri ilmub korra igal aastaajal, kevadnumber veebruari lõpus, suvenumber mai lõpus jne. Igal aastaajal ilmub 132 lehekülge puhast sisu teadlikust ja loomulikust eluviisist läbi lihtsa ning kauni vormi. Sisu on 100% originaallooming, nii tekstid, fotod kui ka illustratsioonid on oma ala professionaalidelt, fotopanka seejuures ei kasutata.

Tuntuimatest isiksustest kirjutavad ja teevad kaasa erilised inimesed nagu Hedvig Hanson, Valdur Mikita, Marika Blossfeldt ja Mari Jürjens. “Ja muidugi kirjutame-pildistame-intervjueerime meiegi ohtralt nii Eestis kui New Yorgis,” lisab Merit Raju. “Kogu ajakirja kontseptsiooni taga on rahutunne. Seda toetab ka meie mõte jätta välja kõik tasulised reklaampinnad. Seega teeme seda kõike reklaamivabalt, mõnikord asjakohaste tarbimissoovitustega, aga sõltumatult.”

Ajakirja kujunduskeele märksõnad on lihtne, puhas ja rahulik, vaba liigsest mürast – et saaks keskenduda maksimaalselt olulisele, lugu jutustavale fotole või kirjatükile. “Astume kaante vahelt ka päris ellu, seda nii ajakirja kaasaegsete interaktiivsete osade kui ka kogukonnaüritustega,” lubab Merit. Märtsis ootabki ees esimene kogukonnakontsert esimesele 200 tellijale, kuna toimetus soovib oma tellijatega luua lähedasema kontakti ja kaasarääkimise võimaluse.

Head Uudised GoodNews