Avaleht Hingele hea 7 suurepärast viisi, kuidas alustada positiivse mõttemaailmaga sõbrunemist
7 suurepärast viisi, kuidas alustada positiivse mõttemaailmaga sõbrunemist
Hingele hea
0

7 suurepärast viisi, kuidas alustada positiivse mõttemaailmaga sõbrunemist

0
Foto: Margus Vilisoo / MxM Stuudio
Foto: Margus Vilisoo / MxM Stuudio

Optimistlikud inimesed elavad tervislikumalt ja nad on oma eludega rohkem rahul kui negatiivsed inimesed. Heade mõtete mõtlejad elavad täisväärtuslikumat elu ja nad on lihtsalt õnnelikumad. Kas sina näed klaasi pooltühjana või vastupidi?

Oleks aeg lõpetada negatiivne ellusuhtumine ja hakata kohe täna pihta oma mõttemaailma positiivsemaks muutmisega.

Toome teieni 7 lihtsat viisi, kuidas teha esimesed sammud postiivseima mõttemaailma poole.

1. Naerata

Esiteks parandab naer vereringet. Suurenenud verevarustus tähendab rohkem hapnikku ja see aitab organismis ka toitaineid paremini kohale viia. Teine pool aga on naeratamisel veel. Kui sa naeratad, kipuvad inimesed sulle vastu naeratama. Naeratus teeb seega kõigil meele heaks. Hakka tänasest rohkem naeratama ja vaata, mis sinu elus muutuma hakkab. Mine teatrisse komöödiat vaatama või vaata telerist komöödiaklassikat. Laenuta komöödiafilme ja veeda aega nende sõpradega, kes sind naerma ajavad ja kes sinu naljade üle naeravad. Tee kõik, mis võimalik, et tänasest päevast peale oma ellu naeratust ja naeru tuua.

2. Juhi viha 

Uuringud leiavad, et viha tõstab vigastuste ja õnnetuste riski. Kui oled vihastumisele kalduv, õpi kursustel oma negatiivseid emotsioone kontrolli all hoidma ning pea päevikut, kuhu kirjutad põhjustajad, reaktsioonid ja lahendused.
Kirjuta üles korrad, kus viha kontrolli all hoidmine tekitas midagi positiivset. Loe päevikut tihti.

3. Vaata ennast kõrvalt 

Püüa ennast läbi teiste inimeste silmade läbi vaadata. Näe ennast kõrvalt. Pöördu enda poole kolmanda isikuna ja küsi, kas ta naudib elu täiel rinnal? Kas ta kasutab oma võimalusi piisavalt ära? Miks ta koguaeg kulm kortsus ringi käib? Kuidas saaks seda muuta? Millal ta seda muudab?

4. Lihtsalt mängi 

Leia vabandusi, et kaotada oma sisemised tõkked ja lihtalt mängi. Proovi mängida lastega kulli või peitust, korralda väljas ühis spordivõistlus, loobi pargis lendavat taldrikut või korralda naabritega lauamänguõhtuid. Mäng teeb nooreks ja meele rõõmsaks.

5. Jaata ennast 

Sisenda endale: “Suudan kõike, mida vaid tahan”, “Täna söön hästi ja lähen trenni”, “Olen rõõmus, et olen see, kes olen”.

6. Premeeri ennast 

Lõpeta ühel õhtul töö varem ja tee midagi, mis sind päriselt rõõmsaks teeb. Mine kinno, teatrisse, restorani, metsa, merele või sõbra juurde maale. Tee midagi, mis su hinge avab ja südame soojaks teeb. Kingi endale kingitus ja premeeri ennast.

7. Hinda elu 

Surma üle mõtisklemine moodustab maailma ühe suurima usundi osa asja pärast: see muudab meid positiivsemaks ja paneb meid elu elama täiel rinnal. Teadvustades endale, et meil pole selles maises elus lõputult aega, hakkame tegema aina rohkem sellega, mida päriselt armastame. Me hakkame elu hindama. Ühe lõunapausi ajal mine jaluta surnuaeda ja mõtle seal elu kaduvuse üle. Enne kui lahkud, tõota teha midagi, mis parandab sinu ja su lähedaste elu.

Tee oma esimene samm positiivse mõttemaailma poole juba täna!

mm

Kommentaarid